Garanciális feltételek

100% GARANCIA A TE TERMÉKEDRE IS:

A nyomtató kellékanyagok nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá, de cégünk garanciát vállal ezekre a termékekre is!

Amennyiben az általad megvásárolt termékénél meghibásodás vagy bármilyen garanciális probléma felmerül, ha úgy kéred, azonnal beszámítjuk az árát a következő vásárlásánál webáruházunkban a bevizsgálást követően. A bevizsgálás időtartama 10-15 nap, de maximum 30 nap.

A hibásnak vélt termékeket csak telephelyünkön (1106 Budapest, Maglódi út 25) tudjuk fogadni.

A cserére szoruló termékeket személyesen, vagy postai úton is átvesszük, minden munkanapon 09:00 és 18:00 óra között.

FONTOS! A HP és a Philips termékek garanciális ügyintézését kizárólag a márkaképviseletek által kijelölt szervizek végzik, így ezen termékeket bevizsgálásra átvenni nem tudjuk üzleteinkben.

HP garanciális ügyintézés:
+361-235-4799

Philips garanciális ügyintézés:
+361-209-6052

A garanciális ügymenet jellegéből adódóan utánvéttel postázott csomagokat nem áll módunkban átvenni, az így érkezett csomagokat azonnal visszaküldjük a feladónak. Az ezen kritériumok figyelmen kívül hagyásából eredő problémákért cégünk felelősséget nem vállal.

Nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 75%-nál alacsonyabb, ezt minden esetben bevizsgáltatjuk. Nem minősül garanciális problémának az, hogy az utángyártott vagy töltött tonerek, tintapatronok esetében esetleg nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik. A töltött, utángyártott kellékanyagok felhasználásából eredő károkért cégünk felelősséget nem vállal. Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!

A meghibásodott termék szállításánál csak a hozzánk való eljuttatás költségét kell fizetned, ugyanis jogos garanciális igény esetén a visszautat cégünk fizeti.


100% GARANCIA A TE VÁSÁRLÁSAIDRA IS:

Amennyiben téves, számodra nem megfelelő terméket rendeltél, visszajuttatás után bármikor beszámítjuk azt később egy másik termék megvásárlásánál*, ám ezen esetben az oda-vissza szállítás költségét is sajnos neked kell fizetned. Ha előfordulna az a ritka eset, hogy mi hibáznánk a rendelés teljesítésénél, akkor természetesen a cserénél, mi álljuk a szállítások költségét is, hogy a hibát orvosoljuk!

*FONTOS! Cégünk fenntartja a jogot, hogy bizonyos termékek visszavételét megtagadja, jellemzően azokban az esetekben, ha a termék külön megrendelésre érkezett, nehezen eladható, a gyártó/importőr felé nem visszáruzható, stb. Visszaküldés előtt egyeztess kollégáinkkal, hogy milyen lehetőségek vannak az érintett termék visszáruzására.

Minden esetben csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni!

Garanciát vállalunk arra is, hogy a kiválasztott terméket minden esetben, a megrendelés pillanatában érvényes áron biztosítjuk neked! Így minden esetben azon az áron kerül kiszámlázásra a termék, melyen a megrendelés pillanatában kiválasztottad, még akkor is, ha közben az ára emelkedik.

A terméket a kosárba raktam.

Tovább nézelődöm, vissza a termékekhez
Kosár megtekintése és fizetés