Patronbolt.hu - patron, toner, nyomtató és minden, ami irodába való

Garanciális feltételek

100% GARANCIA A TE TERMÉKEDRE IS:

A nyomtató kellékanyagok nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá, de cégünk garanciát vállal ezekre a termékekre is!

Amennyiben az általad megvásárolt termékénél meghibásodás vagy bármilyen garanciális probléma felmerül, ha úgy kéred, azonnal beszámítjuk az árát a következő vásárlásánál webáruházunkban a bevizsgálást követően. A bevizsgálás időtartama 10-15 nap, de maximum 30 nap.

FONTOS! A nekünk címzett csomagokat csak telephelyünkön (1147, Budapest, Czobor u. 3) tudjuk fogadni.

Kérjük, a csomag feladásakor ellenőrizd, hogy biztosan a megfelelő címet adtad meg, mert minden csomagot, ami nem a Czobor utcába érkezik, a posta visszaszállít a címzettnek.

A cserére szoruló termékeket személyesen, vagy postai úton is átvesszük, minden munkanapon 09:00 és 18:00 óra között.

FONTOS!
HP és Philips kellékanyag garanciális feltételei

Gyári HP patronok garanciális ügyintézése a gyártóval történik.
A végfelhasználónak kell felvennie a kapcsolatot a HP-val.

Az ügyintézéshez szükség lesz a nyomtató gyáriszámára amiben használni akarták.
Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák.

HP garanciális ügyintézés:
+361-777-7545


Philips garanciális ügyintézés:
+361-209-6052


Genuis vezeték nélküli billentyűzetek

Abban az esetben ha egy vezeték nélküli billentyűzet nem reagálna / működne a következő lépéseket hajtsa vérge mielőtt a terméket visszahozná / küldené.

Teendők:
-A Billenyűzeten tartsa lenyomva a CTRL + ALT + 1 -es gombokat.
-Miközben ezt a három gombot lenyomva tartja dugja be a vevő egységet az
USB portba.
-A három gombot mind addig folyamatosan tartsa lenyomva amíg az elemjelző led el nem kezd villogni.


A sikeres párosítás után a billentyűzetnek újból működnie kell.





A garanciális ügymenet jellegéből adódóan utánvéttel postázott csomagokat nem áll módunkban átvenni, az így érkezett csomagokat azonnal visszaküldjük a feladónak. Az ezen kritériumok figyelmen kívül hagyásából eredő problémákért cégünk felelősséget nem vállal.

Nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 75%-nál alacsonyabb, ezt minden esetben bevizsgáltatjuk. Nem minősül garanciális problémának az, hogy az utángyártott vagy töltött tonerek, tintapatronok esetében esetleg nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik. A töltött, utángyártott kellékanyagok felhasználásából eredő károkért cégünk felelősséget nem vállal. Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!

A meghibásodott termék szállításánál csak a hozzánk való eljuttatás költségét kell fizetned, ugyanis jogos garanciális igény esetén a visszautat cégünk fizeti.


100% GARANCIA A TE VÁSÁRLÁSAIDRA IS:

Amennyiben téves, számodra nem megfelelő terméket rendeltél, visszajuttatás után bármikor beszámítjuk azt később egy másik termék megvásárlásánál*, ám ezen esetben az oda-vissza szállítás költségét is sajnos neked kell fizetned. Ha előfordulna az a ritka eset, hogy mi hibáznánk a rendelés teljesítésénél, akkor természetesen a cserénél, mi álljuk a szállítások költségét is, hogy a hibát orvosoljuk!

*FONTOS! Cégünk fenntartja a jogot, hogy bizonyos termékek visszavételét megtagadja, jellemzően azokban az esetekben, ha a termék külön megrendelésre érkezett, nehezen eladható, a gyártó/importőr felé nem visszáruzható, stb. Visszaküldés előtt egyeztess kollégáinkkal, hogy milyen lehetőségek vannak az érintett termék visszáruzására.

Minden esetben csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni!

Garanciát vállalunk arra is, hogy a kiválasztott terméket minden esetben, a megrendelés pillanatában érvényes áron biztosítjuk neked! Így minden esetben azon az áron kerül kiszámlázásra a termék, melyen a megrendelés pillanatában kiválasztottad, még akkor is, ha közben az ára emelkedik.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A terméket a kosárba raktam.

Tovább nézelődöm, vissza a termékekhez
Kosár megtekintése és fizetés